måndag 15 september 2014

Uppdrag 5 Sv/So


Hej!

Nu är shoppingvåningen färdigbyggd utifrån er ritning. Det blev jättefint och vi är mycket nöjda. Det är nu dags för er att söka arbete i en av affärerna. Skriv ett personligt brev där du berättar vilken affär du i första hand söker arbete i samt berättar om dig själv och dina egenskaper. Skriv vad du är bra på och varför just du skulle passa att jobba i just den affären. Eftersom det kommer vara många som vill arbeta i samma affär, vill vi att ni även skriver ett andra hands val.

Innan du börjar skriva klicka på länken och läs tips till personligt brev.

Vi ser fram emot att få in era personliga brev och vi kommer att tillsätta tjänsterna inom en snar framtid.

Hälsningar, Beda och Kalle

21 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag har slutfört uppdraget och jag hoppas att jag får mataffären //Keera

    SvaraRadera
  4. jag har slutfört uppdraget och jag hoppas att jag får sportaffären! /Memphis

    SvaraRadera
  5. Jag är klar och hoppas jag får jobb i smink och smyckes affären// Amber

    SvaraRadera
  6. jag är klar med mitt brev och hoppas på att få jobb på klädaffären //Oliwer

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Jag har skrivit färdigt min jobb ansökan. Hoppas att jag får jobb på godis affären/ Leo

    SvaraRadera
  10. Hoppas jag får jobba i djuraffären /Isabella

    SvaraRadera
  11. Jag har slutfört uppdraget och hoppas verkligen att få komma in på Sportaffären! Annars godisaffären! // Pontus

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. hoppas jag får jobb i mataffären eller datoraffären/ Herman

    SvaraRadera
  14. Åå… Jag hoppas att jag får jobba i "Smink och smyckes" affären eller "klädaffären" i andra hand!! Det skulle varit jätte roligt. / Kenza

    SvaraRadera
  15. Jag är klar med breven. Jag vill mest jobba i djuraffären. I andra hand vill jag jobba i godisaffären. / George ��

    SvaraRadera
  16. Jag hopas att jag får jobba i smink och smyckes affären, för att jag gillar smink och smycken. Mitt jobb kommer säkert bli bra/Tilda

    SvaraRadera
  17. Jag hoppas att jag får sport i första hand och dator i andra hand

    SvaraRadera
  18. Jag hoppas jag får sportaffären!!!

    SvaraRadera
  19. Hoppas jag får hem och inredning!

    SvaraRadera